• 04-Οκτ-2024

  • 20-Σεπ-2024

  • 19-Σεπ-2024

  • 05-Σεπ-2024

  • 26-Αυγ-2024

  • 04-Ιούλ-2024

  • 23-Φεβ-2024

  • 06-Φεβ-2024

  • 25-Ιαν-2024

  • 25-Ιαν-2024

Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης αποτελεί εξέλιξη της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ-Δομής υποστήριξης των φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. σύμφωνα με τις διατάξεις Νόμου 4957-2022 (ΦΕΚ 141/τ.Α ́/21-07-2022). Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ μετονομάστηκε σε Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΦΕΚ 1571 τ. Β’ 08-03-2024).

Αποστολή της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης είναι η εξασφάλιση της πλήρους συμμετοχής των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, που είναι άτομα με αναπηρία και άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο των εκπαιδευτικών, ερευνητικών και διοικητικών δραστηριοτήτων που διεξάγονται από το Π.Θ..

Ειδικότερα, οι στόχοι της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης αφορούν στην ενίσχυση της ακαδημαϊκής και ηλεκτρονικής προσβασιμότητας καθώς και της βιώσιμης κινητικότητας στο Π.Θ.

Οι φοιτητές και φοιτήτριες μπορούν να εγγραφούν στην ΠΡΟΣΒΑΣΗ ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδα της (prosvasi.uth.gr). Επίσης το διδακτικό ή διοικητικό προσωπικό μπορεί να επικοινωνήσει με την ΠΡΟΣΒΑΣΗ για να ζητήσει κάποια ενημέρωση ή υποστήριξη αναφορικά με τις φοιτήτριες και τους φοιτητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες και τη διαδικασία εγγραφής στην ΠΡΟΣΒΑΣΗ μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (prosvasi.uth.gr), να επικοινωνήσετε με e-mail στο prosvasi@uth.gr ή τηλεφωνικά στα 24210 74345, 24210 74338 και 2410 684396. Επίσης, μπορείτε να ακολουθείτε τη σελίδα της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στο Facebook (Πρόσβαση Πανεπιστημίου Θεσσαλίας) και στο Instagram (prosvasi_uth) καθώς και να επικοινωνείτε μέσω αυτής.

Δείτε τα δύο ΦΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τη διαδικασία της αξιολόγησης των φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

  • ΦΕΚ 3094Β/2023 Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης των φοιτητών/τριών.
  • ΦΕΚ 2431/Β’/2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Ρουμπρίκα βαθμολόγησης φοιτητών/τριών. Η ρουμπρίκα βαθμολόγησης αποσκοπεί να συμβάλει στην αξιολόγηση των φοιτητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και στις εξετάσεις.