by root

Share

4 Ιουλίου, 2024

Επικαιροποιήσεις αναγκών φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρίες και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2024-2025

Οι επικαιροποιήσεις για το νέο ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 ξεκινούν σύντομα!

Είσαι φοιτητής ή φοιτήτρια και έχεις ήδη εγγραφεί στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης και θέλεις να μας ενημερώσεις για κάποια αλλαγή αναφορικά με τις ανάγκες σου, τις υπηρεσίες που λαμβάνεις και/ή τις προσαρμογές που ζητάς;

Η περίοδος επικαιροποιήσεων στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ξεκινάει από την Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 και ολοκληρώνεται την Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024.

Κλείσε ραντεβού μέσα από την ιστοσελίδα της Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://prosvasi.uth.gr/el/αρχική/ραντεβού

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά στο 24210-74345 και 2410-684395 ή στείλε μας μήνυμα στο prosvasi@uth.gr

Ανακοίνωση για επικαιροποιήσεις αναγκών στη ΜΙΠ 2024-2025

Αφίσα για επικαιροποιήσεις 2024-2025

Related Posts

View all
  • 12th

    12th

    Ιούλ, 2024

    Πρόσκληση σε διαβούλευση του υποψηφίου για το αξίωμα του Κοσμήτορα της Σχολής Θετικών Επιστημών με τα μέλη της Σχολής

    Continue reading
  • 8th

    8th

    Ιούλ, 2024

    Παρακαλούνται οι φοιτητές και οι φοιτήτριες που έχουν ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τους και δικαιούνται τη λήψη του πτυχίου τους, να υποβάλλουν στη Γραμματεία την αίτηση ορκωμοσίας είτε αυτοπροσώπως είτε ηλεκτρονικά στο e-mail g–cs@uth.gr έως και την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024. Η Ορκωμοσία των αποφοίτων του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών θα πραγματοποιηθεί […]

    Continue reading
  • 27th

    27th

    Ιούν, 2024

    Αγγελία Θέσης Εργασίας – Νέα Οδός ΑΕ / Διεύθυνση Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων-Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ   Η θέση θα έχει έδρα τα γραφεία της εταιρείας στην περιοχή Σοφάδες Καρδίτσας. Στην αγγελία υπάρχει link που μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να υποβάλλει το βιογραφικό του. Τεχνικός Υποστήριξης Συστημάτων Πληροφορικής

    Continue reading