by root

Share

6 Φεβρουαρίου, 2024

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Η Ερευνητική ομάδα iPRISM (Intelligent Pervasive Systems) του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης ερευνητικού προγράμματος, ανακοινώνει την παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν αίτηση-πρόταση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποχρεωτικά με ηλεκτρονικό τρόπο, αλλά με δική τους αποκλειστικά ευθύνη για την εμπρόθεσμη κατάθεσή της, μέχρι την 16η Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 14:00 (τέλος προθεσμίας) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: rc.hrcall@adm.uth.gr

 

Related Posts

View all
  • 19th

    19th

    Μαρ, 2025

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΥΔΟΞΟ Ε.Ε. 2024-2025 Ανακοινώνουμε στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος, ότι όσοι βλέπουν οριστικοποιημένη την Δήλωση Μαθημάτων τους, να προβούν στην Δήλωση Συγγραμμάτων από την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 μέχρι και την Παρασκευή 09 Μαΐου 2025 [Σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr/Files/Dianomi_Earinou_2024_25.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού]. Η διανομή των ακαδημαϊκών […]

    Continue reading
  • 18th

    18th

    Μαρ, 2025

    Το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική καθώς και το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών σας προσκαλούν την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025, και ώρα 13:00-14:00, στην αίθουσα ΑΙΘ 2, Παπασιοπούλου 2-4, Λαμία στην παρουσίαση των ευκαιριών πραγματοποίησης Πρακτικής Άσκησης στον ΟΤΕ. Η παρουσίαση αποτελεί μέρος των ενημερώσεων από φορείς που υποδέχονται φοιτητές μας για Πρακτική Άσκηση, […]

    Continue reading
  • 17th

    17th

    Μαρ, 2025

    ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ Ε.Ε. ΑΚ.ΕΤΟΥΣ 2024-2025 Καλούνται οι επί πτυχίω φοιτητές/τριες να δηλώσουν τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν την εξεταστική περίοδο του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. Προϋποθέσεις: Αφορά τους φοιτητές που κατά το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 είχαν δικαίωμα στη δήλωσή τους να […]

    Continue reading