by root

Share

29 Ιουνίου, 2023

ΔΙΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

 

Το Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Π.Θ.) και το Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), ανακοινώνει τη λειτουργία του Διιδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) με τίτλο: «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές με την Επιστημολογία STEM»

Περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Μεταπτυχιακού: http://stem.cs.uth.gr/

Πληροφορίες στα τηλέφωνα 22310 – 60191 κα. Καρανίκα Αθανασία.

Related Posts

View all
  • 21st

    21st

    Νοέ, 2024

    ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025   Ανακοινώνουμε στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος, ότι μέχρι και την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024, θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις μαθημάτων για το ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. Δεν θα δοθεί καμία άλλη παράταση πέραν της 24ης Νοεμβρίου 2024. Αιτήσεις για εκπρόθεσμες […]

    Continue reading
  • 19th

    19th

    Νοέ, 2024

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΥΔΟΞΟ Χ.Ε. 2024-2025 Ανακοινώνουμε στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος, ότι όσοι βλέπουν οριστικοποιημένη την Δήλωση Μαθημάτων τους, να προβούν στην Δήλωση Συγγραμμάτων από την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024. Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών […]

    Continue reading
  • 19th

    19th

    Νοέ, 2024

    Τα μαθήματα «Ανάλυση ΙΙΙ/Μαθηματικά ΙΙΙ» και «Πιθανότητες και Στατιστική» δεν θα πραγματοποιηθούν την Δευτέρα 25/11/2024 και ώρες 08:00-10:00 και 10:00-12:00 αντίστοιχα. Η αναπλήρωσή τους θα πραγματοποιηθεί ως εξής: Τρίτη 26-11-2024 και ώρα 10:00-12:00 «Ανάλυση ΙΙΙ/Μαθηματικά ΙΙΙ» στην αίθουσα Α3 Τρίτη 10-12-2024 και ώρα 10:00-12:00 «Πιθανότητες και Στατιστική» στην αίθουσα Α3

    Continue reading